Hyvä vs PWA: Koje je najbolje rešenje za VAŠU e-trgovinu? (verovatno je Hyvä)
Veb aplikacije su jedne od najvećih trendova danas. Odlično korisničko iskustvo, bolje performanse i brži celokupni razvoj su samo neke od prednosti PWA. Međutim, vlasnici internet prodavnica sada imaju novu, verovatno bolju, alternativu. Tema Magento 2 prodavnica – Hyvä.
U ovom članku ćemo staviti Hyvä-u i PWA rame uz rame i uporediti njihove prednosti, razlike i ključne karakteristike. Proći ćemo kroz sledeće tačke:
Šta je PWA, a šta Hyvä ?
Koje su glavne prednosti Hyvä-e?
Koje su glavne prednosti PWA?
Direktno poređenje
Šta je pravi izbor za VAŠE poslovanje?
Šta je PWA, a šta Hyvä?
PWA je skraćenica od Progressive Web Application i izgleda kao normalna veb stranica u pretraživačima, ali se pretvara u aplikaciju na mobilnim uređajima. Lista njegovih benefita je izuzetna. To uključuje rad velikom brzinom i bez mreže na svim operativnim sistemima i platformama kada je instaliran kao aplikacija. Iako je to relativno nova tehnologija, mnoge kompanije već koriste PWA za svoje poslovanje. AliExpress, Jumia, Alibaba, Flip, Walmart i mnogi drugi su već iskusili benefite PWA.
S druge strane, imamo Hyvä, Magento 2 temu. Njegovi kreatori ga opisuju kao manje komplikovanu alternativu tradicionalnim Magento 2 temama koja štedi vreme. Glavni cilj Hyvä-e je da reši probleme sa interfejsom Magento-a koji dovode do loših performansi, kao i smanjenje troškova i vremena razvoja. Prilično dobro, am?
Glavne Hyvä prednosti
Smanjena složenost. Hyvä je bogata funkcijama i moćna je, a pritom jednostavna.
Poboljšane performanse. Performanse su glavna stvar kod Hyvä-e.
Bolje iskustvo programera. Hyvä nudi okruženje pogodno za programere i ima nisku krivu učenja za programere. Ovo omogućava kraće vreme izlaska na tržište.
Povećana brzina razvoja. Pošto je Hyvä jednostavan za korišćenje, implementacija i prilagođavanje Hyvä teme je relativno brzo.
Smanjene zavisnosti. Hyvä ima za cilj da smanji zavisnosti od third-party biblioteka.
Glavne prednosti PWA
Iskustvo slično kao u aplikaciji. U pogledu upotrebljivosti, interakcije i navigacije, PWA pruža isto korisničko iskustvo kao i izvorne aplikacije.
Pouzdano i brzo učitavanje veb stranica. Podrazumevano, PWA su moćniji od izvornih aplikacija zbog svoje vitke strukture.
Nezavisnost uređaja. PWA radi na bilo kom uređaju i bilo kom operativnom sistemu.
Jedna baza koda. Nema potrebe da se razvijaju i održavaju dve mobilne aplikacije, za različite platforme – iOS i Android.
PWA se mogu razviti koristeći Magento PWA Studio, što ih čini prirodnijim za Magento prodavnice. Osim toga, vaš PWA je kompatibilan sa svim nadolazećim verzijama Magento-a 2.
Direktno poređenje
Poređenje performansi
Brzina veb stranice je ključna za kupce i za dobro rangiranje na Google-u. Prema istraživanjima, 53% korisnika napusti veb prodavnicu ako je potrebno više od 3 sekunde da se stranica učita. Nizak rezultat brzine stranice će negativno uticati na vaš SEO, jer se Google mnogo oslanja na statistiku učinka prilikom rangiranja veb lokacija. Možete pročitati detaljnije u našem drugom članku o problemima brzine učitavanja i rešenjima koja Hyvä nudi za svaku Magento 2 prodavnicu.
Hyvä se fokusira na visoke performanse i smatra ih svojom glavnom prednošću. Poboljšane performanse se postižu oslanjanjem samo na 2 jednostavna framework-a. Kao rezultat toga, sve stranice se učitavaju mnogo brže i omogućavaju neometano iskustvo čak i na uređajima sa niskom brzinom interneta.
PWA prodavnice takođe mogu da ostvare visoke performanse iz nekoliko razloga. Prvi razlog je taj što PWA koriste keš pretraživača. Stoga, možete dati prioritet resursima koji će biti prikazani pre nego što dođe vreme za njihovo korišćenje.
PWA takođe omogućavaju fleksibilnije keširanje vaših datoteka na klijentskim uređajima kroz programabilno keširanje. To znači da se jedinstvenim zahtevima za keširanje može lako upravljati. PWA-ovi takođe koriste Service Workers koji poboljšavaju opšte korisničko iskustvo i povećavaju performanse stranice izvođenjem niza funkcija i obezbeđivanjem pristupa van mreže.
Dakle, u zaključku, PWA je brz, ali Hyvä će biti brža ako se pravilno razvije. A ako želite upravo to, tu smo za vas, pa nas kontaktirajte ovde!
Poređenje po funkcionalnosti
U pogledu funkcionalnosti, Hyvä je prilično jednostavna, ali svakako efikasna. Vilem Vigman, osnivač, razvio je Hyvä-u kako bi otvorio internet prodavnicu za svoju ženu. Prodavnica je bila za kolekcionarski nakit sa ne previše proizvoda. Dakle, njegov cilj je bio da stvori nešto izuzetno jednostavno, ali efikasno i učinkovito, i uspeo je.
Težnja ka minimalizmu i smanjenju složenosti postala je jedan od Hyvä-inih osnovnih principa. Ali Hyvä i dalje može savršeno da radi za start-up kompanije e-trgovine i male prodavnice, ali i za srednja preduzeća.
PWA su u stanju da ispune sva očekivanja vezana za funkcionalnost, bez gubitka performansi prodavnice (ako su razvijeni i pravilno konfigurisani). Neke od ostalih PWA funkcija uključuju:
– Oflajn režim, tako da kupci mogu da pretražuju kataloge proizvoda čak i sa lošom internet vezom
– Funkcionalnost dodavanja na početni ekran koja omogućava korisnicima da instaliraju i lako pristupe PWA-u
– Push obaveštenja da biste došli lakše do kupaca i stupili u interakciju sa njima
Brojne studije potvrđuju da potrošači preferiraju aplikacije u odnosu na responzivne veb stranice. Iz ove perspektive, funkcionalnost PWA aplikacija je bolja jer omogućava preduzećima e-trgovine da dosegnu ovu vrstu publike.
Poređenje skalabilnosti
Tržište ekstenzija kompatibilnih sa Magento PWA aktivno raste otkako su provajderi ekstenzija poput Amasty-ja počeli da pokreću PWA kompatibilne ekstenzije.
Hyvä ne radi sa ekstenzijama nezavisnih proizvođača koji dolaze uz samu temu. Da biste prilagodili svoju prodavnicu, Hyvä obezbeđuje biblioteku kompatibilnosti za Hyvä teme, kako bi najčešće korišćena proširenja bila kompatibilna. Ako želite da prilagodite svoju Magento 2 prodavnicu, ne oklevajte da nas kontaktirate odmah ili prvo saznajte više o nama ovde!
Šta je pravi izbor za VAŠE poslovanje?
Uz različita front-end rešenja dostupna za Magento 2 prodavnice, trgovci imaju mogućnost da izaberu ono što najbolje odgovara njihovom poslovanju. Međutim, kako se ove opcije veoma razlikuju, ova odluka bi trebalo da bude rezultat pažljivog razmatranja kako biste došli do najbolje investicije u okviru vašeg budžeta.
Predugo je Magento ekosistem patio od neadekvatnih front-end rešenja koja su iscrpljivala programere i trošila budžete trgovaca na front-end rešenja koja nikada nisu dala očekivani povraćaj ulaganja.
Hyvä kao univerzalan odgovor?
Svakako smo pomalo pristrasni prema Hyvä-i jer smo partner i saradnik Hyvä -e. Za nas, ovde u Younify-ju, Hyvä je bila najsjajnija zvezda na nebu kada su druga front-end rešenja zatajila. Ali posebno u ranim danima Hyvä-e, takođe smo iskusili nedostatke, na primer kada su third-party ekstenzije bile nekompatibilne. Sa svakim danom, Hyvä zajednica raste, a potencijalni nedostaci – nedostatak kompatibilnosti sa third-party ekstenzijama – postaju sve manji.
Ipak, za određene projekte, PWA front-end bi mogao biti bolji pristup – posebno ako je dostupno znatno više budžeta.
RELATED POSTS
March 7, 2023 by Luka Markovic
Pravljenje Magento veb prodavnice. Na šta treba obratiti pažnju?
Prvi deo: Šta je Magento i zašto je poznato rešenje za veb prodavnica?
Magento je platforma za e-trgovinu sa otvorenim kodom koja se fokusira na mala i ...
February 23, 2023 by Luka Markovic
6 grešaka u konverziji i najbolja rešenja za poboljšanje stope konverzije u vašoj e-trgovini
Niske stope konverzije u prodavnici e-trgovine mogu biti frustrirajući i skup problem. Međutim, razumevanje razloga za niske stope konverzije i primena proverenih ...
Obaveštenje: Ovaj sajt koristi kolačiće koji omogućavaju da stranica radi nesmetano i pruži što bolje korisničko iskustvo, kao i za merenje korišćenja sajta, analiziranje različitih aktivnosti na sajtu, u cilju unapredjenja stranice sa svrhom poboljšanja vašeg iskustva na ovoj web lokaciji. Informacije o korisničkom iskustvu mogu biti podeljene sa trećim licima kao što su partneri za analitiku. Molimo vas prilagodite svoje postavke u odnosu na različite svrhe korišćenja kolačića u “Podešavanjima” i posetite "Politiku korišćenja kolačića" za više informacija o tome kako i zašto se kolačići koriste na ovoj veb lokaciji.
Vaša privatnost: Ova internet stranica obrađuje i koristi tzv. Kolačiće (Cookies). Kolačići predstavljaju male tekstualne datoteke koje se skladište na računaru (ili drugom uređaju) korisnika internet stranice i koji omogućavaju praćenje i analizu korisničkog ponašanja na internet stranici. Kolačići uobičajeno ne vode ka otkrivanju identiteta konkretnog korisnika ali mogu da pruže personalizovani doživljaj. Možete da izaberete da ne dozvolite odredjene tipove kolačića. U zaglavljima sa strane možete pročitati vise o svakoj kategoriji kolačića i podesiti-omogućiti njihovo koršćenje. Ukoliko blokirate neke tipove kolačića to može da utiče na vaše korisničko iskustvo na ovoj web lokaciji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići: kolačići koji pomažu da stranica bude upotrebljiva, omogućavajući osnovne funkcije poput navigacije stranicama i pristup sigurnim delovima web stranice. Web lokacija ne može pravilno funkcionisati bez ovih kolačića. Oni su neophodni za funkcionisanje internet stranice i uklanjanje ovakvih kolačića dovodi do nemogućnosti korišćenja internet stranice ili pojedinih njenih delova;
Statistički kolačići
Statistički kolačići: statistički kolačići pomažu vlasnicima veb lokacija da razumeju kako posetioci komuniciraju sa veb lokacijama tako što anonimno prikupljaju i prijavljuju informacije. Internet stranica Rukovaoca koristi usluge Google Analytics, koji se takođe zasniva na tehnologiji korišćenja Kolačića, a koji se pohranjuju na uređaj posetilaca, sve radi kvalitativne analize korišćenja same internet stranice.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!
Marketing kolačići
Marketing kolačići: Kolačići koji se koriste za praćenje posetilaca na web lokacijama. Svrha je prikazati sadržaje koji su relevantni i privlačni za pojedinog korisnika i samim tim vredniji za izdavače. U marketinške svrhe koristimo usluge Google AdWords koji se takođe zasniva na tehnologiji korišćenja Kolačića, a koji se pohranjuju na uređaj posetilaca, sve radi kvalitativne analize korišćenja same internet stranice.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!